Monday, May 13, 2013

Terapi Gelak

Macam - macam betul perangai orang kita. Kalau aku kerja operator mau aku hampuk ganggang talipon. Hilang sabar aku dengar.  Kalau tak hempuk, ganggang talipon... mesti dah lama kene buang kerja, sebab tak boleh jadi serous, dah mati gelak tang tue jugak.

Aku suspect caller yang sengal - sengal macam nie, mesti orang luar. 2 mamat indon n last tue mesti Thiland yang speaking klantan.

Bebal lar dia nie. Mahal bah, aku beli.. Lapan ringgit lapan pluhsen nie. 

Mamat nie lagi aku respect. Antonasi suara tak lari langsung. 
Sungguh profesional, dah lar suara agak boleh tahan.
"Encik nak makan pisang goreng kah? " hahahhaa

Nie lagi tak bleh blah. 
Nah amik, speaking tamil terus. 

Dah dah, pi sambung kerja. Aku nak sambung gelak nie. Hahahaha.....
Comfirm muka aku, hari nie muda 10 tahun, tak habis gelak dan senyum dari tadi.  




2 comments:

cha said...

haha adoi kalai i jd operator i boleh giler kot layan karenah diorang hahaha adoi sakit perut i gelak ada ke keluar asap hahaha

Mek Onie said...

lawak giloooooooooooooo,haha....