Thursday, October 24, 2013

Crazy Chicken

It's remind me about myself. Lantak lar, kalau orang gelakkan aku bila aku  tak berani hadap langsung binatang kecil ini. Tulis buku biodata darjah 6,  binatang paling ditakuti adalah AYAM.

Sebabnya cuma aku yang rasa. Bukan sekali 2. Tapi berkali. Dah serupa badi.

Asal nampak muka aku, dia mula bersedia, 
Aku bukak langkah, dia bukak kekuda. 
Aku lari seribu, dia lari berbatu. 

Sial betul, sedap agaknya dia nak tokak kaki aku. Padahal tak sedar, kaki dia orang makan hingga menjilat jari.

Bezanya, aku bawak payung pun kene. 
Crazy Chicken





4 comments:

Tukang Karut said...

hahahaha... takut ngan ayam... padahal hari2 makan ayam...

EZAN IDMA said...

hhahaha . ayam menyerang

downgila said...

Kau jumpa ayam laga kot. Aku baru je makan KFC ni. Xde lak ayam tu mnyerang

azi nur said...

kite pon takot ayam ni. dah la bising pagi2.haha tapi makan ayam laju je..